Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 22 april 2013

Kallt och grått och fuktigt

Lika med lederna gör ondare. Fint samband. Speciellt knäna har jag märkt är stelare på morgonen och när jag går i backar.

Har börjat med projektarbete i skolan, ett rollspel i samarbete med Vinge, advokatfirma. Vi ska göra en due diligence-rapport. Om företagsöverlåtelse. Precis vad jag inte vill jobba med, men som tur är är ju detta bara en simulation som varar en vecka, och jag verkar ha en bra grupp så får hoppas att jag känner mig bättre och göra det bästa av situationen :-)
Imorgon ska vi ses och dela upp lite av allt vi behöver läsa igenom, sen hoppas jag att vi ska läsa indivuellt resten av dagen så kanske jag kan gå på body balance kl 10 och sen ha lunch och eventuellt promenad med mamma när hon ska hämta Sirius :-)
Känner mig ändå väldigt positiv och glad, jag trots sjukdomarna så gillar jag mitt liv. Jag älskar det jag gör, jag har fantastiska vänner och familj, jag trivs i min lägenhet och även fast min pojkvän är i Spanien så visar han iallafall att han tänker på mig, saknar mig, tänker på mig, älskar mig och jag känner ju detsamma för honom. Jag vet inte vad som kommer hända i framtiden, men just nu går det bra, 6 veckor skola kvar, sen åker jag till Spanien för att vara med pojkvännen och sola och ta det lugnt nästan 3 månader. :-) Just nu är jag lycklig, livet går upp och ner, det finns positiva och negativa saker hela tiden men jag väljer att se det bra även om det kanske inte märks på bloggen för här skriver jag ju mest om det jobbigaste - min hälsa, som är det mest negativa i mitt liv. :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar