Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

onsdag 24 april 2013

Stolt och glad

Grupparbete. Due diligence. Och jag - JAG - klarade att sitta i skolan och plugga 8.30-16.30! Helt jävla fantastiskt! Har aldrig klarat att sitta så länge utan blivit totalt ledbruten och behövt gå hem typ 14-15. Så jag är stolt och glad och supernöjd att medicinen ändå funkar såpass bra att jag kan prestera bättre :-) Så hoppas jag bara att jag inte får den där "baksmällan" imorgon och mår kasst för att jag har tagit ut mig för mycket idag... Men men. Det tar vi då i så fall, då får jag väl gå hem tidigare imorgon!
Och, jag hade faktiskt hittat ett problem som ingen av de andra hade sett! (de hade hittat problem jag inte sett heller, därför det är bra att vara flera :-))
Är väldigt nöjd med gruppen också, goa människor, kommer bra överens med alla så det är väldigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar