Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

onsdag 17 april 2013

Tentaplugg #2

Tenta på fredag, mår skit av medicinen och sjukdomarna och plugget går sådär. Men jag försöker iallafall och det är väl det viktiga. Även om jag blir stressad och tänker att jag kan mer, bara jag har disciplin etc, men tyvärr så funkar det ju inte så just nu, blir jag för trött så blir jag för trött och då ser jag inte vad jag läser, det går inte in och jag tröttar ut mig själv ännu mer. Så, c'est la vie, jag måste väl till slut bara acceptera att det är så det är, shit happens. Vila idag, känn dig bättre imorgon. Eller i övermorgon iallafall hoppas jag, för det är så det gäller!
Har mammas vovve här en dag extra den här veckan (delad vårdnad ett tag, vi hjälper varandra, hon får avlastning de dagar hon jobbar längre, jag får lite tlc från den sötaste vovven i världen)
Träffade en tjej med en rottweiler i förrgår så vi ska gå ut tillsammans idag. Blir lite senare promenad än vanligt, lång kvällspromenad istället för lång promenad mitt på dagen och min vovvis håller på att krypa ur skinnet, eller nu har han nästan gett upp men för en timme sen tyckte han att jag skulle röra på fläsket! Han är ju enna go ändå. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar