Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 18 april 2013

Tentaplugg #3

Börjar med det bästa: verkar som att jag börjat vänja mig vid medicinen! Yay! Hoppas hoppas, så jag känner mig ännu bättre imorgon, lagom till tentan! Har läst igenom alla anteckningar. Tror inte jag kommer få in nåt mer i huvudet om det inte är där redan. Får ha med böckerna på tentan så det är ju till viss hjälp iallafall!
Gick ut med hunden innan idag, borstade honom när han blivit torr och dammsög hela lägenheten fri från allt hundhår och sand han dragit in och sen kom mamma och hämtade honom. Gud så glad han blev när mamma kom alltså. Så söt. Saknar honom redan ;) han kommer tillbaks på söndag, stannar till tisdag den gången så han kommer inte skräpa ner lika mycket ;)
Fick tom städa på balkongen för vi hade en duva som gäst där inatt, som inte hittade ut, fick panik och bajsade ner allt. >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar