Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 15 april 2013

Ytterligare en produktiv dag

Sov kasst, släpade mig till skolan med hjälp av paracet och ibu, 3 h övning, hem, ut med hunden och sen helt knäckt. Så det har varit soffläge sen dess, var rädd att inte orka gå hela vägen hem. Så har haft absolut noll energi att läsa, slötittar lite på tv bara.
Så härligt att vara totalt energilös. Suckelipust, hoppas jag vänjer mig vid stark dos medicin snart, och känner mig mycket bättre. Just nu är det fibro+droger, inte så kul. Känner mig som en flodhäst på valium. Kanske inte storleksmässigt, men smidighetsmässigt. Gaah. Är ju tur att det är serotonin i de här tabletterna så kanske jag iallafall slutar tycka det är så tråkigt att vara sjuk, vara lite mer positiv än senaste veckan!
Var lite kreativ för att underhålla vovven efter den inte jättelånga (men inte korta) promenaden, han behövde lite mer stimulans så jag skar ett hål i en tom petflaska och la i lite hundgodis som han fick rulla ur. Plutten, det tyckte han var kul. Jag fick knappt röra hans magiska godisflaska ;-) :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar