Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 9 maj 2013

Envis som en åsna

Japp. Självklart mår jag piss idag för att jag tog ut mig igår. Varför måste jag vara så envis och tvinga mig göra saker bara för att jag kunde förr? Nån gång får jag väl acceptera att jag inte kan nu, så nu kanske det är ok att bara simma en eller två längder, men nej nej, det tyckte jag ju inte var värt. Så idag är armar och rygg helt väck och resten av kroppen är ju inte på topp heller direkt. Och jag skulle ju plugga idag och komma ikapp för att jag slappat lite i början av veckan. Bara att sätta igång? Hade velat städa också, behöver dammsuga och moppa golven men det kanske är för mycket att begära, får bli i helgen kanske. Hade velat ha det gjort tills dess, men men. Känns som det kommer bli mest vila idag, svårt att hålla ögonen öppna och koncentrera mig, så vi får se hur det går att läsa. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar