Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 23 maj 2013

Trött och ledsen

Fått höjd dos medicin av läkaren, och erbjudande om nya b12-injektioner, men orka injektioner igen! Vi hoppas på Cymbalta.
Var hos sjukgymnast med som var lite otydlig. Jag ska inte vara min sjukdom, men jag gör för mycket nu och tar ut mig. Jag tycker ju inte att jag kan göra så mycket mindre, någon måste ju. Suck
Är väldigt ledsen och trött på det politiska klimatet. Allt ska skyllas på muslimerna, där majoriteten är lika ledsna och upprörda över upplopp och mord. Något måste ju göras, men det har inget med religion att göra. Alls. Blir så upprörd över de idioter som skyller allt på islam som sinnesslöa drönare utan intelligens att tänka ett steg längre.
Nu åker jag till Norge för att träffa mina små nevöer, och självklart min syster och hennes pojkvän. Hoppas jag kan plugga lite, på bussen åtminstone, men är så otroligt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar