Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 16 maj 2013

Trött update

Mår lite bättre nu, men har fortfarande ont och är trött. Ondare och tröttare än vanligt. Men inte lika mycket som det var.
Har fått en makeover som jag vann på Salong Melodie och idag gjorde jag en keratinbehandling på Salong Kicki så nu kommer jag ha slätt och blankt hår hela sommaren :) Känner mig som en rich bitch, bara går på salong hela tiden, mm.

Har lyckats få massa eksem i och runt naveln, kom typ igår, bara boom! Så är rätt övertygad om att det är mitt sköljmedel eftersom jag var för lat för att åka till ICA och köpa Skona sköljmedel senast så var tvungen att boka en paniktvättid (tack o lov ville ingen annan tvätta 11-14 en torsdag!) och åka till ICA imorse för att köpa Skona, helt parfymfritt nu, för säkerhets skull... Så. Tvättade om massa kläder och lakanen.

Orkade plugga hela 20 minuter, sen kändes det som att jag sprungit ett maraton eller nåt, helt slut av att koncentrera mig och göra en (1!) fråga.

Trött trött trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar