Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 6 maj 2013

Walk a mile in my shoes

Ha, det gjorde jag och pappa idag! :) nästan iaf, vi genade lite sista biten, men jag är nöjd och glad. Tog en rast efter 6 km och drack kaffe och åt bullar, riktigt fin vårdag. Sen skrämde hunden vettet ur mig när han hittade en huggorm, tur han är försiktig så han inte gick ända fram... Lite stel, var lite trött imorse efter igår, men inte så farligt. Mår jag skit imorgon var det värt det för frisk luft, sol och vår!
Dessutom kanske det tom är bra, ska på ny diagnostisering på Smärtcentrum i Angered (fick dubbla remisser) så det kanske bara är bra om jag mår lite sämre så de ser att jag är... Sjuk? Eller nåt. Gött att ha fått frikort nu iallafall, och är på 50% på mediciner. Om inte det är bevis på att jag är sjuk måste jag vara hypokondriker och det känns inte som att det ligger för mig ;) Kommer spendera över tusen kronor på preventivmedel och medicin inför min resa i sommar så jag har när jag är borta, p-ring är inte subventionerat >.< Jaja.

Min kära mor är här och sover över, hon är på tvådagars-konferens. Vi får hoppas att jag inte tror hon är min pojkvän i sömnen, konstigt att sova med någon annan än honom, konstigt att sova med någon alls nu, inte van. (Men bättre att hon sover i min dubbelsäng än på soffan)
Saknar min älskling massa men bara 28 dagar kvar, om fyra veckor vid den här tiden har jag landat och är på väg från flygplatsen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar