Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

fredag 28 juni 2013

Jag klarade det!

Första året på juristlinjen avklarat! Klarade tentan så nu har jag inget eftersläpande :-) grymt stolt över mig själv, trots fibro och me så har jag klarat ett år på en av de tuffaste utbildningarna som finns. Hade ju skov mer än halva sista kursen, men klarade mig precis. Så nu kan jag slappna av på riktigt och förhoppningsvis bli bättre. Känns ju inte som om jag blir bättre än men jag får väl lugna mig några hekto och se om kroppen vänjer sig snart. Funderar på att beställa ett par böcker till nästa termin så man kan läsa dem i lugn och ro men frakten är ju apdyr och så måste jag ju få med dem tillbaks till Sverige igen och har ju inte massa vikt att leka med i resväskan. Hmm. Behöver ju inte bestämma mig än på ett tag iallafall. Nej, jag är inte alls överambitiös, tvärtom, gör lite nu så slipper jag göra massor så fort jag har landat. Typ. Ok? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar