Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

söndag 27 oktober 2013

Ridning! :)

Sitter på tåget på väg hem till Göteborg efter en helg hos mamma i Varberg. Träffade en kompis som har hästar och red ut på en skrittur. Hon är också sjuk så vi hade väl samma tempo, men å andra sidan är hon van. (Å tredje sidan är hon mycket sjukare än mig som bara har lite fibro och så)
Iallafall satt jag på en häst för första gången på ett par år så det var nice. Nu var det ju en tjugoårig ponny som tror han är 3 och tyckte att en skrittur var lite lamt och skulle liva upp det hela med lite galopp och bock men men. Min kropp är helt katastrof nu men det var det nog värt. Har ont precis överallt, som om man har riktigt jobbig influensa och inget hopp om livet. Suck. Får väl se om jag lyckas ta mig till skolan imorgon, kan ju alltid hoppas att spårvagnarna blir inställda av stormen, de vill ju att man ska hålla sig inomhus... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar