Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 31 oktober 2013

Ryggbesvär

Så... Voltaren hjälper överhuvudtaget inte alls. Tog ett bad i tisdagskväll som hjälpte lite, sen igår morse gick jag på yoga som också hjälpte en del men det verkar ha kommit tillbaks idag ändå... + träningsvärk i resten av kroppen, hehe.

Det regnar otroligt mycket idag och jag är supertrött, vill redan att dagen ska vara över så jag kan gå och lägga mig och sova. Det positiva är att det är rätt "vanlig" trötthet, inte skov-trötthet :) bara, gå upp tidigt efter ytterligare en natt full av drömmar. Men men. Sitter på vagnen och lyssnar på klassisk musik och väntar på bättre tider.

Ska kanske sätta in en kopparspiral för att slippa hormoner, men det har att kopparen skapar en inflammation känns inte så bra med tanke på mina besvär... Ska till um imorgon och prata om det, kanske bara blir fortsättning med nuvaring istället, känns bättre rent känslomässigt just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar