Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

söndag 10 november 2013

Alldeles för trött för en ny vecka

Hade en jättemysig helg i Oslo, men jag är så trött nu och har en alldeles för stressig vecka framför mig! Sjuk är jag också, förkyld som attan, det går inte bra nu! Men jag hoppas att b12en på tisdag hjälper så jag blir lite piggare och nästa helg blir det soffläge hela helgen...
Önskar mig själv och alla andra en god natts sömn och smärtfrihet, hade varit väldigt skönt och välbehövligt, men det är kanske för mycket begärt. Hade varit så guld att åtminstone denna veckan få känna sig som en normal 25åring istället för en 80åring som blivit påkörd av en buss... Ge mig styrka.
Tror jag måste sålla mitt schema lite och kanske lägga ner onödiga saker, tex fixa pass. Göra det veckan efter kanske. Och eventuellt yoga, men jag vill gå på Mia-yoga, hon är så bra, det kanske gör mig gott. Så svårt att veta när man blir bättre av träning och när man faktiskt är för sjuk för det när man jämt är risig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar