Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

onsdag 27 november 2013

Inte bra, ompapa

Har väldigt ont, faktiskt såpass att jag gick tidigt från skolan. Så nu ligger jag i soffan och väntar på att vårdcentralen ska ringa. Hoppas jag kan ta tramadol med Cymbalta för det har jag några hemma. Eller att de kan skriva ut nåt annat per telefon som älsklingen kan hämta ut. Kan ju skriva ut en fullmakt åt honom. Skrev en fullmakt för hand i helgen åt min styvpappa, krävs ju inte mycket för att skriva en giltig fullmakt men det hade tydligen varit svårt för de på apoteket att förstå. Suck.
Här i Bullerbyn har vi det kul nästan jämt.
Fick iallafall tid till akupunktur/kinesisk medicin-behandling på fredag. Hoppas det hjälper! Känner mig helt väck nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar