Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

söndag 1 december 2013

Hur ska jag klara det här?

Ja, inte är jag nåt bättre, igår tog jag naproxen + Alvedon och hade svinont hela dagen, kunde knappt somna. Kändes som om min benmärg var inflammerad eller nånting. Man säger ju om kyla att det går genom märg och ben, har är det smärta som går genom märg och ben... Så idag när jag inte skulle göra något annat än att ligga på soffan så tog jag en tramadol + Alvedon.
Så hur ska jag klara veckan och skolan? Ingen jäkla aning. Och har inte läst någonting, försökte läsa häromdagen och rummet snurrade runt, och har mått så dåligt så jag har lagt ner. Men imorgon ska jag träffa en bibliotekarie och få talböcker hoppas jag. Så hoppas att det hjälper mig.
Har haft en mysig första advent iallafall, drack precis en liten halv mugg lättglögg med smak av blåbär och lingon. Perfekt för mig som inte gillar glögg-och alkoholsmak. Och ska ju inte blanda alkohol och tramadol, men pyttelite 2.25% glögg är nog ok, 9 timmar senare ;) Kanske hjälper mig att sova? :)
Och kollar på Love Actually med älsklingen, bästa julfilmen.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar