Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

lördag 7 december 2013

Trött, ont och frustrerad

Ja, en helt vanlig dag i mitt liv alltså... Men seriöst, hade verkligen velat ut och se mig om i världen denna helgen! Har presentkort till en nyöppnad frozen yoghurt bar här i stan, hade ju önskat att jag orkade det lilla men nej. Orkade ta mig ut i vintern lite lite grann innan, gick bort och hämtade ett paket som kommit, ett som faktiskt kom rätt...
Har ett annat som är på vift i utby och tydligen är schenker bättre på att lämna än hämta paket så mina kära kosttillskott är försvunna. Eller ja, i utby. Dit lämnade schenker dem i onsdags för att det var näst närmsta stället för mig, närmsta var fullt. Tar ca 30-40 min att gå dit, kan ta en buss och sen vänta där en halvtimme på bussen tillbaka... Nej tack, inte när jag mår så här och inte ens orkar åka in stan och äta frozen yogurt! :( Eller hämta b12 för den delen... Så jag får vänta tills schenker orkar hämta dem och skicka dem rätt, så sjukt dåligt!
Naproxen + Alvedon hjälper inte ett smack, vill inte stoppa i mig kemikalier i onödan heller men... Suck, hoppas väl att de ska börja funka nån gång?

Läste om LDN, verkar väldigt spännande men svårt att få utskrivet i Sverige. Måste skriva ner alla funderingar och ta med till doktorn på onsdag!

Om någon har lite energi över så får ni gärna skicka över lite hitåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar