Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 2 december 2013

Vad gör jag?

Är jag dum i huvudet som är på väg in till skolan nu? Har svinont, är jättetrött och kroppen känns helt förstörd.
Influensa deluxe + ramlat ner för trappan + inte sovit på en vecka för att beskriva det för er lyckliga satar som inte har det så här.
Har ju haft det så här en knapp vecka nu så vad sjutton ska jag göra? Jag är inte beredd att ge upp skolan än men det kanske är vad jag måste. Känns ju rätt hopplöst när man mår så här titt som tätt och tydligen gör jag ju mig själv sämre när jag ändå går till skolan och det är väl därför jag blivit sämre i allmänhet i höst. Skit också. Ska gå till skolan och... Vadå? Jag fattar ingenting, tar inte in nånting medvetet iallafall, jag kan inte läsa... Känns aningens hopplöst idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar