Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 10 mars 2014

Att orka vara sjuk.

Jag är så fruktansvärt trött på det här nu. Jag orkar inte vara sjuk. Jag orkar inte få feber och ökade smärtor så fort jag gör minsta lilla. Jag orkar inte oroa mig över FK, läkare och framtiden. Jag vill bara vara frisk och leva ett normalt liv, men så fort man försöker någonting, vad som helst, så säger kroppen ifrån och sätter stopp. Nu är jag så trött att jag inte kan ta mig upp från soffan. Ändå är de här sakerna svåra att förstå, för alla, för det syns ju inte. Med maximal ansträngning kan jag ta mig upp och kanske ordna mat, men det tar så mycket energi. Feber och svettningar varje natt. Hoppas att det inte är ett tecken på att jag gör för mycket för jag kan inte göra mindre... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar