Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

söndag 22 juni 2014

Midsommarhelg

Hemma igen efter midsommarfirande med familjen. Totalt väck. Så trött. Bröt ihop igår och storgrät, min sambo tröstade men sa att vi inte skulle åkt över helgen utan bara tagit en dagstur för jag klarar inte mer. Tror jag måste acceptera att han har rätt, det har gått såpass långt. Vilket är såå tråkigt speciellt med tanke på att det är bara vid såna tillfällen jag träffar mina älskade systersöner som bor i Oslo. 

Vila upp mig o veckan och på lördag är det släktträff med pappas sida av familjen; kusiner, faster och farbröder. Bara några timmar mitt på dagen!!! :) 
Att man aldrig lär sig...


Har nu sökt en lägenhet i min hemstad, med uteplats, nära affär, bank, simhall etc. Det är där vi alltid ses i familjen, eftersom mamma bor i hus där, min släkt och vänner bor där så jag har möjlighet till ett större socialt liv. 1 timme från var vi bor nu. Känner mig så isolerad här och det är väl därför jag inte klarar att säga nej till helger med familjen. Flyttar vi kan vi träffas hela helgen men sova hemma och ha sovmorgon utan barn och liv på morgonen... Hmm, vi får väl se. 

2 kommentarer: