Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 28 augusti 2014

Jäkla M.E.

Supertrött, ont som fasen (inget konstigt jag vet vet. Inte bygga marsvinsbur ostraffat med ME.) och väldigt känslig. Kan inte formulera mig och när min sambo då inte lyssnar när jag säger nåt utan måste ha en förklaring blir det svårt, han går för fort fram, jag hinner inte med, jag höjer rösten, han blir irriterad, jag blir irriterad, svamlar. Suck. Gör ju inte saken bättre att han också har en hjärnskada så han glömmer mina problem och klarar inte att ta hänsyn till det. Tur att vi är så sams som vi är... Sen började han röja och kan ju inte göra det lugnt och stillsamt utan det smälls i skåpsluckor och slamras med disken och jag mår piss. Fick stänga av tvn och sätta i öronproppar. Lär bli att sätta på ögonmasken och sova. Eller vila. Dvala. Usch hatar det. Ligger i ett intet, vaken men kan inte göra något. Ont. Rycker. Kan inte sova. Höll på att somna innan men börjar ju rycka och hade marsvinen i knäet så det ville jag såklart inte. Gud kan knappt skriva. Om ni visste hur detta såg ut innan rättstavning. Siffror och bokstäver i en enda röra. Mår så illa nu, måste sluta innan jag spyr. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar