Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

måndag 1 september 2014

Dagen avklarad innan lunch

Vaknade vid 11, efter att jag mornat mig lite ringde jag till färdtjänst som varken hade fått ansökan eller läkarutlåtande så det var ju inte konstigt att jag inte hört något. Sen ringde jag Gottfries när jag ändå var igång och frågade vad som händer med mitt ldn-recept jag bad om den 13/8 så när OZ är tillbaks imorgon ska han få en påminnelse. Tur att jag för en gångs skull var ute i god tid, har 14 tabletter kvar! Score!
Så nu är jag klar för dagen, min mentala energi är spenderad. Insåg precis att vi har planerat att åka och rösta idag, pappa ska hämta oss. Nån gång. Vet inte när, förhoppningsvis när jag hunnit vila. Har precis ätit frukost och önskar att jag kunde operera bort min rygg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar