Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

onsdag 24 september 2014

Grönsak

Är helt väck idag. Har måndag o tisdag morgon tagit en tramadol och två paracetamol (har bara fått utskrivet paracetamol men fått en karta tramadol av en vän som hade över. Kanske inte bäst sätt men är man desperat så...) för att dämpa kraschen efter utflykten till Oslo.
Eftersom jag hatar tabletter och inte vill bli morfinberoende tog jag ingen idag. Mår så jävla dåligt. Tramadolen har hjälpt mer än jag fattat för nu kommer jag ihåg hur jag brukar må efter aktivitet. Hela kroppen värker och ömmar, kan knappt röra mig. Helt väck, hjärnan är fylld med bomull och trycker mot skallbenet som gör ont. Tänka är svårt; skriver detta mödosamt. Utmattning är en tiondel av den trötthet jag känner, har legat och flåsat en halvtimme efter att jag gick på toa.

Jag tog det ändå lugnt i Oslo. Paceade, vilade.

Men kanske jag bara ska öka min aktivitetsnivå lite -^^-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar