Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

lördag 4 oktober 2014

Strejk

Mina armar strejkar. Efter ultraljudet i förrgår så behövde pappa parkera om bilen och vi tyckte det var lite omständligt att ta in rullstolen i bilen och greja, så han körde in mig i den lilla gallerian i Angered så jag kunde kolla i affärer medan han körde runt och ställde bilen i garaget. Dvs jag rullade runt på egen hand i min manuella rullstol. Det gick över förväntan och jag hoppades att det berodde på att mina celluppbyggande tillskott gjort mig lite starkare än innan och inte bara pga adrenalin. Som vanligt hade jag fel. Det var adrenalin, min ME är fortfarande hemsk... så idag funkar armarna dåligt, vilket är dumt. Måste städa marsvinsburen innan syrran m sambo kommer vid fem för pizza och öl/vin. Fasen med. Höll på att somna efter frukost men spasmade och behövde kissa, sen gick det inte. Får väl försöka fixa marsvinsburen och sen duscha/bada och hinna vila lite innan de kommer. Tur det bara är dem så jag kan ha på mig pyjamas ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar