Det är bara att bryta ihop och gå vidare - Per Elofsson

torsdag 5 februari 2015

Matt

Är alldeles matt... känns som om jag fortfarande sover, kroppen väger minst ett ton. Ont lite här och var.. svårt att fokusera, orkar ingenting. Bara ligger. Försöker att inte bryta ihop av utmattning och smärta. Hade jag kunnat sova hade det väl varit ok men är mer in och ut i nån sorts dvala. Kafkaeskt. Hur det nu stavas. Helt klart inte värt det för att leka med klossar... vill inte till neuron nästa vecka heller, undrar om mamma o styvpappa kan åka utan mig? Få infon. Nej just det, måste lämna blodprover. Attans.

Helt ok att må så här ibland efter att ha gjort nåt kul, men att må så här jämt för att springa till doktorn hela tiden... Efter att ha pratat med ATn för femtielfte gången om elrullstol... osv. Näe. Vill bara få vara ifred för att iallafall få en chans att läka, är det för mycket begärt?

Blev även matt av att äntligen få flyttfirmans offert. Ca 6000 beräknar de. Ja... det är det väl värt om man har råd. Tror dock inte att jag har det så får väl börja packa när jag kan röra mig igen. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar